Z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości pojawiła się inicjatywa, która chce zaprezentować wyróżniających się liderów polskiego biznesu, będących wzorami sukcesu, i tym promować osiągnięcia polskiej gospodarki i budować poczucie dumy narodowej.
Oto misja projektu "Sto na 100":
„Spośród tysięcy polskich przedsiębiorców w szerokiej kampanii pokażemy 100 wyróżniających się liderów biznesu. Pamiętamy o wielkiej historii Polski i wysiłku wielu pokoleń, ale to dzisiaj do nas należy tworzenie przyszłości kraju, budowanie wartościowych środowisk i naszych rodzin. Projekt przewiduje wielopoziomowe działania wizerunkowe nawiązujące do idei patriotyzmu gospodarczego, wartości pracy i promowania rodzimych osiągnięć.
Wspólnie ze znakomitymi partnerami chcemy uhonorować przedsiębiorców, którzy każdego dnia budują narodowy potencjał ekonomiczny i bezpieczeństwo kraju. Przez cały rok świętujemy jubileusz stulecia odzyskania niepodległości Polski. Głównym celem projektu „Sto na 100” jest promowanie osobowości polskiej gospodarki i polskich marek, budowanie dumy z tego co jest osiągnięciem Polaków.
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że firmy w regionach są motorem rozwoju, wzorami sukcesu, pracodawcami i innowatorami. Niech Polska i świat, dzięki prestiżowemu projektowi „STO na 100”, poznają biało-czerwonych championów przedsiębiorczości.”
Projekt „Sto na 100” składa się z czterech etapów:
wywiadów z przedsiębiorcami emitowanych w TVP3,
wydania w kilku językach jubileuszowego albumu,
kampanii bilboardowej,
uroczystej gali.
Patronami przedsięwzięcia są: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Polskie Towarzystwo Gospodarcze, Telewizja Polska S.A. TVP3
Więcej informacji: http://stona100.pl/